Takgem.ir

زندگی ام را از من مگیر...

ღAsheghanehay Manღ

من ودیوارمجازیم...


زندگی ام را از من مگیر...

خدایا جانم را بگیر.....

ولی.....

زندگی من اوست....

توراقسم....

زندگیم را از من مگیر.....

 



نظرات شما عزیزان:

اراگل(دختران اسمان)
ساعت11:03---9 فروردين 1394
دلم می

دلم میخواست یکی رو داشتم

بعضی وقتا که مردم خستم میکنن میومد

کنارمو دستاشو می گذاشت دوطرف صورتم

زل میزد تو چشام میگفت ؛ بیبین ..تو من و داری …

خواست یکی رو داشتم

بعضی وقتا که مردم خستم میکنن میومد

کنارمو دستاشو می گذاشت دوطرف صورتم

زل میزد تو چشام میگفت ؛ بیبین ..تو من و داری
پاسخ:وبلاگت عالی بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ ها: ا?امـہ ے مـطلـب

شنبه 8 فروردين 1394برچسب:, ساعت 21:35 توسط (مهسان)?